Oasis - 8/11-08

Jag vet helt seriöst inte var jag ska börja!!! En av de bästa dagarna i mitt liv!
Har redan sett Oasis två gånger och tänkte att jag nog kommit över den där hysterin, men nej! Inte alls!
FAAN VA GLAD JAG VAR!!! Och konserten var bland det bästa jag hört och sett! Liam's röst var bättre än på väldigt länge. Den var en otrolig upplevelse!
Ska snart se dem igen...i januari!

Vi köade i ca 3h...hamnade längst fram i kön, men tanten som visiterade oss var långsam som faan och hon tog dessutom min kamera!!! JÄVLA SKIT!
Dock känner jag personer som var där och fotade och får alla bilder...tack!!

Vad fick jag? En setlist!!!!!!
WOW!!! Den ska upp på väggen...inramad!!

Sicken jäkla kväll! Tror att jag drömmer fotfarande!!


Kommentarer
Postat av: Sara

IH, jag vill också se dem nu! Men får vänta tills den 28:e. Fick dock bara sittplatser :( Men huvudsaken man är där!

2008-11-11 @ 09:31:48
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0