Sia - Inte bara en glass!

Tror att det var i förrgår som jag hörde detta magiska ljud...
Tv'n var på och David Letterman gapade för fullt. Jag satte mig i soffan med en skål flingor och te och började surfa på nätet.
I bakgrunden hör jag något helt fantastiskt och obeskrivligt fint och jag vänder mig genast mot tv'n och ser där en fin tjej med ett väldigt speciellt utseende och händer som är målade i rosa och blått och från henne kommer bara den mest otroliga och magiska röst jag någonsin hört! Det är verkligen helt otroligt!!! Jag rös...verkligen rös då jag såg henne stå där och se ut som en saga, stå där sjungandes och göra teckenspråk samtidigt, stå där med en sån otroligt stark och mäktig röst att du tror att det inte finns! Kan en människa verkligen sjunga så där!!!!!
Hennes röst är stark, speciell och fylld med känslor! Måste höra den igen och det ska jag göra nu....det borde ni verkligen också göra!!

SIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0