Bästa födelsedagen - NÅGONSIN!!

Igår var en alldeles fantastisk dag som jag alltid kommer komma ihåg! Den bästa födelsedagen någonsin - faktiskt!!
Hela dagen började med att Jonathan väckte mig med frukost och presenter. Fick mina efterlängtade indianskor och en tatuering, WOW!!! Efter det bar det iväg till jobb i 5h sen mötte jag upp Jonathan och Sandra för att handla lite till barnkalaset på kvällen, hihi. Jag handlade till tårtan och Jonathan till bullarna. En dansk tradition tydligen...tårta och vetebullar med pålägg. Gott som fasen var det! Gritt kom senare och hjälpte till. Hon och Sandra gjorde mitt ansikte på tårtan som bestod av botten, vaniljkräm, hallon, botten, vaniljkräm, hallon, botten, smält chocklad och sen mitt ansikte gjort av M&M's och lakritssnören, haha! Jag blev sååå fin!
Tårtan blev nice, smakade dock inte så mycket så det var tur att Jonathan's mamma tog med sig tre tårtor och kakor...mmm!
Therese och Peter var på plats oc några till.
Planen var ju att jag skulle fira min födelsedag med familjen på söndag, men vet ni...JAG FICK VÄRLDENS BÄSTA ÖVERRASKNING!!!
Det ringer på dörren och Jonathan såager att det är hans vän och att jag ska öppna.
Jaja...ok då! Jag öppnar och i trappan står HELA MIN FAMILJ!!!!
Förstår ni sicken chock jag fick!!!! Anade ingenting!!!! Det tog ett tag innan jag fattade att dem stod där, haha!
Jag fick presenter....fiiiina presenter!! Allt jag önskat mig faktiskt! Mamma och Pappa hade handlat massa mat till Jonathan och mig också nu svälter vi inte längre, weee! God svensk mat!!! MUMS!! Fick även en massa lösgodis och gissa om jag saknar det! dansk godis är inte hälften så gott!!!
Vi käkade tårta - igen för min del, min mage blev stor!! Snackade gjorde vi och bara mös!
Tilina hade packat in mina presenter så fint så att jag inte ville öppna dem! Speciellt ett paket....WOW säger jag bara! Hon har tagit bilder så ni ska få se allt! Jag fick även två potatisbakelser av henne...jag älskar potatisbakelser!!!!

Vad fick jag nu då?? Håll i er - this is juicy!!!

Indianskor
Tatuering
Presentkort, Urban Outfitters
Scarf, Urban Outfitters
(Linn Gustafsson)
Brödrost
Pizzasten
Kjol, Monki
(Linn Gustafsson)
Stövlar, Topshop
Cardigan, Bennetton
(Linn Gustafsson)
En fin staty som sitter fint i fönstret
SKITSTORA orkidéer
Rubberduck
Underkläder
Pyjamas
Smycken

mm mm!

Fick så mycket fint och har säkert glömt att nämna en del. Bilder kommer!
ÅH! Det var en underbar dag igår!!! Idag är bara en vanlig dag igen...suck suck....
Min familj är världens bästa!!!! JAG ÄLSKAR ER!!!!



True love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0