It's A New Day

Har haft en lååång och härlig morgon! Ska snart bege mig till jobb och efter det beger jag mig till Sverige.
Har precis fört över Oasis nya skiva - Dig Out Your Soul till min iPod så det blir en härlig promenad till metron!
Tror inte att ni förstpår hur mycket jag längtar till att få se dem igen!!!
Tänk att det nästan är 3 år sedan sist...

Har varit ganska dålig på att uppdatera min blogg och ja...det kan inte hjälpas. Ibland har jag inte lust helt enkelt.
Nu har jag dock...nu har Oasis kommit in i mitt liv igen!! WOHOO!!

Har shoppat en del som ni ska få se...jackan jag bloggade om t.ex...den är min nu!
Supernice är den!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej du! Det var inte i går man pratade med dig! Vad gör du för något nu för tiden... Roliga citat din syrra skrev från te-shoppandet ;) kram!

2008-10-08 @ 17:41:23
URL: http://mattiashaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0