Jag är kass...jag vet!

Lovar och lovar att jag ska börja blogga på allvar igen, men inget händer. Jag har faktiskt inte haft lust trots att jag haft en del att blogga om. Och vet ni...jag tror att orsaken beror på min dumma kamera eller Jonathans dator - faktiskt! Crazy, huh!
Bloggar alltid mer när jag är hemma hos familjen och det är bara för att det finns en smart scanner där som jag bara stoppar in mitt minneskort i...inga sladdar ingenting. Skitlätt! Här måste jag ha sladdar och skit och batteriet tar slut snabbt som attan!
Jag är nog bara väldigt lat och bekväm av mig, men nu LOVAR jag att jag är bck in the game!!!
Har en massa fint att visa er...nya kläder och skor och en ny film som jag fick idag!!!

Förresten...såg ni Grey's Anatomy igår??? FY FAAN SÅ HEMSKT!!!!
En ISTAPP i magen!!! Måste se nästa avsnitt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0