Sweet Days

Har haft fyra helt perfekta dagar! AMAZING! Livet kan faktiskt vara unerbart trots att man förlorat 13.000 kr!
Tro det eller ej, men allt blir vad man gör det till!

Ok...i torsdags - såg The Last Shadow Puppets Vega som har fått 5 ***** av 6 nästan överallt! Så jäkla bra var det!
Ska definitivt se dem igen när möjligheten kommer!
Har tagit en massa bilder och filmat deras hits. Bilder på hunken Alex Turner också såklart som förövrigt har fått JÄKLIGT STORT HÅR!! He´s a cutie!!

Fredag - RUST där Factory45 spelade! Skitlyckad kväll! Gritt, Tilina och jag samlade här hemma för att käka potatisbåtar på golvet (haha) medans vi tog en MASSA roliga bilder!! Vi sminkade oss och provade kläder, drack billigt vin och drinkar (en med sugrör) sen gick vi till stället där vi på vägen disskuterade "vattenhona"...you had to be there!
Det hände en massa spännande...HOST HOST...TILINA!!!!
På hemvägen blev det calzone på 7-11 as always och i säng halv fem!

Lördag - Strøget med Tilina och sen mötte vi upp Jonathan. Köpte födelsedagspresenter till Therese och Peter (Jonathan's syster och hennes pojkvän). Det regnade- vi frös! Hemma gjorde vi oss i ordning och sen bar det till fest hemma hos dem! Vi var fem som faktiskt skapade vår egen fest och sjöng Peggy Sue så högt vi kunde, haha!
Hemma ca halv tre och sen i säng!

Idag - Brunch på underbara Laundromat med partynissarna från igår! MYSPYS!
Sen bar det iväg till TIVOLI. Var där hela dagen och det har verkligen varit så nice! Jag, Tilina och Mette åkte berg-och-dalbana och köpte bilder på oss sen, haha! Jag och Tilina satt i samma vagn och som vi skrek!!!!
Sen åt vi karamelliserade äpplen, churros och gräddbullar. Vi uppfyllde vår dröm och åkte musikkarusellen. Sagoliknande karusell med hästar so åker runt runt och musik som spelas...lovely!
Tilina och Jag är som små barn!!! WE LOVE IT!!!!

Har en hel del roliga bilder från alla dagar som jag ska låagga upp snart.
Nu ska jag i alla fall käka potatisbåtar - igen!! Mmmmm!!!!

Det var förresten Halloween Tivoli...jättemysigt och dekoration överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0