Snart Min Födelsedag!

Vill jag hoppas i alla fall! Hoppas att tiden går fort...vill ha tårta och PRESENTER! YEAH!
Haden en sak som jag önskade mig mest - ett par stövlar från Topshop. Skitcoola! Går aldrig i stövlar eftersom jag helt enkelt inte är en 'stövel-tjej'. Det är inte jag. Men dessa är!! Läderstövlar med indianfransar på yttersidan - kan inte bli fräsigare! De är råa, coola, enkla...rock'n'roll helt enkelt!! De får jag av min underbara söta Mamma - TACK!!

Som Tilina sa :- 'Du är den enda i familjen som alltid vet vad du får i födelsedagspresent.'

Eeehhhhh...JA! Tråkigt kan tyckas, men då vet jag att jag får det jag vill ha och förresten så glömmer jag bort det mesta och blir överraskad ändå! Dessutom vet jag ju inte ALLT jag ska få.
Vad önskar jag mig mer?? Jo...gamla goda Henrik Vibskov scarfen! den har varit med på listorna läääänge nu, men aldrig i min hand. Kanske i år...Jonathan...blink blink!!!
En grå cardigan med pärlknappar från Benetton skulle inte vara helt fel, inte heller cd-skivor, en dator, en ny iPod ja...man kan önska sig mycket. Den 21/10 får vi se vad som händer!

 
Bild på scarfen och cardigan'en (vad fasen säger man?!). Behöver såklart inte vara den färgen på scarfen, men modellen i alla fall. Åh, älskar den och det har jag gjort i en evighet - olyckligt kär kanske det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0