Sugarplum Fairy - Bilder

Det blev en hel del bra bilder igår trots allt. Trodde jag inte då min kamera är sämt på att ta bilder, men bäst på att filma.
Varför kan man inte få båda?
Well well. Det var helt magiskt igår! Bättre än sist och betydligt mer publik vilket var skönt att se!
Killarna har kul, skrattar och skämtar. Skitsnygga förövrigt! Spelade en del nya låtar som gav mig rysningar. Killarna bara växer och växer. Självklart fick nya skivan - The Wild One följa med hem samt ett fint klistermärke som jag fick.
Favoriter som spelades: She, Marigold, Goldfever, Last Chance.
Jag älskar att se Sugarplum Fairy spela. Det hela ser bara så lätt ut. Man kan inte stå still, man kan inte sluta dregla, man vill bara hålla om Karl Norén när han sitter sig precis brevid en!
Ser verkligen fram emot att höra deras nya skiva. Det jag har hört är genialt och jag vågar nästan påstå att denna skivan är bättre än deras förra...vilket borde vara omöjligt, men chansen finns. Absolut!


Ser ni! Första bilden är från igår och den andra från förra året - BOB DYLAN!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0