Att bli mamma...

Att bli mamma tar verkligen på krafterna!!! Nu har jag inte blivit mamma på det sättet...OH NO! Not yet!
Men vi har ju fått en liten en...en liten katt - Willy!
Han gör så roliga saker hela tiden och kameran är med såklart, haha.

Men tillbaka till det här med Mamma...idag t.ex...jag och Tilina skulle ut en sväng på stan. Det tog emot som faan...ville ju inte lämna Willy ensam, men tänkte att han sov igår vid denna tiden så det gör han väl idag också, men nej då. Full av energi!!! Han skuttade och hade sig!
Var dock tvubgen att lämna honom en liten stund...hade inget toalettpapper hemma...ajaj!
Kom ner för de första trappstegen, men vände genast för att kolla så att toalettsittsen var stängd - det var den.
Väl nere så var Tilina tvungen att övertyga mig om att alla fönster var stängda!
Visste att vi inte hade öppnat några fönster, men jag blir så nojjig och det är så jobbigt! Vill ju inte att det ska hända honom något.

Väl hemma så kunde jag inte hitta honom!!!! Letade och letade och fick lite smått panik!!!
Tänk så har han hoppat ut från ett fönster!!!!!
Han låg såklart bara under soffan och gosade...detta komme bli jobbigt, haha!


Willy i nuläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0