Bloggare

Läser inte så många bloggar faktiskt, men har mina favoriter.
De jag läser mest är:

Elin Kling
Linn Gustafsson
Sofi Fahrman
Amanda Berg
Anywho

Det är bloggar som ger mig en jäkla massa inspiration!
Ser ibland en outfit som jag tycker är skitcool och kommer sen på att jag själv kan se ut så. Har ju plaggen, men har aldrig tänkt på att jag kunnat kombinera dem så. KALAS!

En annan som jag också läser är självklart Blondinbella's! Inte för att hon ger mig någon inspiration modemässigt, men hon är så grym! Det tycker jag faktiskt! Hur många i hennes ålder är där hon är - inte många! Tänk att hon har byggt upp allt det hon har pga bloggen...ganska fantastiskt! Sen har hon väldigt bra synpunkter och meningar tycker jag.
Det här viktbråket som det snackas så mycket om, bryr jag mig faktiskt inte ett skit om! Jag tycker att Blondinbella är grym!




Den danska trion bakom anywho.dk! Check it out - väldigt inspirerande sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0