Är detta Willy?

Har mailat fram och tillbaka med ägaren till denna underbara lilla Maine Coon kattunge!
Tänkte först på att köpa en katt från Sverige och bostätta den här i Köpenhamn, men det blir nog ganska besvärligt tror jag.
Den ska rabiesvaccineras, ha ID-märkning och ett pass...vet jag inte om jag orkar klydda med.
En väldigt fin katt hittade jag annars - den perfekta rasen faktiskt! En bladning av Maine Coon och Rag Doll. Bättre kan det faktiskt nästan inte bli då båda raserna är väldigt hundlika.
Hade blivit som en hund i kattformat! Smart!

Nu har jag dock hittat denna lilla nisse. Mamman och Pappan är Maine Coon'ers med stamtavla, men kattungarna säljs utan.
varför vet jag inte, men kan väl inte spela så stor roll.
Ska i alla fall kika på den, men katten bor 3.5 timmar bort...aj då! Måste övertala Jonathan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0