Att vara sjuk...

Jag HATAR att vara sjuk! Är det hela tiden för tillfället, men har nog mig själv att skylla...inte helt, men vissa saker hade jag kunnat göra bättre.
Ligger i alla fall med feber och halsont. Kan inte sväja...dricker te, blåbärssoppa, just nu en smoothie och har knaprat i mig lite flingor.
Fick skitont i halsen igårkväll...helt från ingenstans!!! Nästan - har känt mig lite småkrasslig ett tag, men igår bröt det ut fo real och det är inte kul!
Speciellt inte nu när det händer så mycket kul BikBok!!!! Idag fick vi nya varor...säkert en massa nytt från Never Denim som jag inte får se förräm imorn - om jag nu är frisk vill säga.

Never Denim släpps förresten på torsdag...det missar ni väl ändå inte?! Skitsnygga och unika plagg.
Jag ska köpa en jeansjacka, väst och jeans när lönen kommer! LÄNGTAR!

Nä...nus ka jag dricka te som faan och bli frisk tills imorn!!!! Ska förbereda inför torsdagen...blir grymt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0