Livet är orättvist...

Har precis kommit hem från en begravning. En mycket nära vän till familjen gick bort den 16 december 2008.
Det är så orättvist! 38 år gammal. Han hade haft känningar i armarna dagen innan, men trodde att det berodde på att han spelat tv-spel hela natten..,men så var det tyvärr inte. Hjärtat ville inte längre.

Efter sig lämnade han sin familj: fru, två barn, 3 och 5 år. Det var så jobbigt att se sonen gråta och ropa: PAPPA PAPPA!!
Vi grät och grät...

I kyrkan spelades ett gitarrsolo från Motorhead - Killed By Death.
Han älskade hårdrock.

När vi skulle fram till kistan och lämna rosorna så brast det totalt när jag såg en krans med rosor som var formad till ett hjärta där det stod: Sov Gott Pappa

Pierre
hjälpe mig att cykla när jag var nybörjare. Han cyklade alltid bakom mig eftersom jag alltid trillade.
Kunde aldrig få ut fötterna från pedalerna.
Han hade världens coolaste hjälm med en örn på som jag köpte av honom...älskade den!

Livet är orättvist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0