Metro Station

Nej...INTE metro station som i tågen utan som i bandet!
Har inte lyssnat så mycket på dem förr, men då Tina kom hem från L.A spelades dem flitigt på jobb och jo...jag diggar det som fasen! Vissa låtar eller rättare sagt - vissa delar i låtarna kan jag störa mig på. Lite onödiga ljud som bara förstör, but hey - det kan också vara en skönhet!
Men dem är coola. Sköna typer.

Snelugg, heltäckta armar med tatueringar, piercingar, svart hår, hoodies, sneakers, långa, korta

Vad mer kan man önska sig????

När man kollar på bandet så får man inte riktigt ihop det.
Dem ser..."roliga" ut. Lite missmatchat om man kan säga så om ett band, men ni förstår nog när ni ser bilden nedan.
Vet inte varför, men tänker alltidGood Charlotte när jag hör Shake It, som förövrigt är deras bästa.

En annan sak - gitarristen är storebror till Miley Cyrus. Det ni!

Shake It


Metro Station


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0