Not feeling so good...

Japp...jag är sjuk. Mår jättedåligt - helt varm och...äcklig!!! USCH!
Sitter i min pyjamas, tittar på O.C (ja, jag har börjat om - igen!!) och dricker te.
Har skitont i halsen också...aaahhhh!! JAG MÅR INTE BRA! Mådde jättekonstigt på jobb också. Arbetade dock med Gritt vilket höll mitt humör uppe. Och vet ni...jag håller mitt nyårs-löfte!
Jag ska anmäla mig till fitnessdk imorn och börja träna fasta dagar med Gritt. Kommer bli skitkul! Mer motiverande att ha någon att träna med. Har beställt nya träningskläder också...det här kommer bli bra!
Visst ska man bara träna, men träningen blir roligare med bra och fina kläder. Man vill ju ändå känna sig lite fräsch trots att man är lökig!


Snyggt va! Jag kommer bli nice! Catchiiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0