Nytt i garderoben!

Har köpt på mig lite ny kläder osv. En del fick jag i julklapp.
Har inte hunnit använda allt än faktiskt...hehe.


Denna läckra sak köpte jag på JC. Tänkte köpa den här i Köpenhamn, men den kostade 1200 dkk så...nej tack!
JC fanns den dock för 839 sek!! Kunde inte låta bli! Den är svart..blixten ljuger.
Märket är Levi's.

ÅH! Denna älskar jag! Fick den av Tilina i julklapp! Så söt och skön!
Kommer från Lindex.

Denna mysiga kofta fick jag av mina svärföräldrar. Kommer från Topshop.
Fick den tillsammans med ett presentkort därifrån...SWEET!
Den är egentligen mörklila...blixten igen!


Dessa grymt coola mc-boots köpte jag på Wedins för halva priset. 500 kr - BILLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0