Oasis på lördag!!!!!!!!!

Så är det snart dax...igen!

OASIS PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!

Får aldrig nog! Såg dem i november och innan dess i Danmark och Stockholm så detta blir min 4'e gång!
Och jag har inte tänkt mig att sluta!
Vet ni...koncerter är något av det bästa som finns! Kicken man får ar obeskrivlig! Jag kallar mig själv för ett musikfreak. Om jag hade kunnat tjäna pengar på att lyssna på musik dag ut och dag in så hade jag lätt gjort det!
Känslan av att köpa en ny skiva och placera den i cd-hyllan är som julafton - LYCKA!

På schemat i år står även:

Tim Christensen, Mando Diao och förhoppningsvis Roskilde Festival om det inte blir ett fiasko som förra året - KATASTROF!!!

Just nu längtar jag bara till lördag - då ska jag få se mina idoler sedan 12 år tillbaka!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

vilken härlig musiksmak! ska se oasis för första gången i globen den 28e, spännande! och håller med, att skaffa sig ny musik är lycka :)

2009-01-23 @ 14:14:48
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Zombie

Skulle egentligen se dom på söndag i göteborg... men hade inga pengar till biljetten, värsta surt :(



Hoppas det blir kul för dig iaf :)

2009-01-23 @ 16:09:33
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0