Öl i pannkakor..?

Varför försvinner alltid helgen så fort? DEN HAR JU PRECIS BÖRJAT!!!! Men nej...det är slut och ännu en måndag med 8h på jobb väntar...kunde ha varit kul då vi får varor idag, mne jag är fortfarande såååå förkyld!!! FAAN!
Jonathan har precis stuckit till jobb...jag går om 1h...ska sminka mig nu och ta på mig fancy clothes...så skönt det hade varit att gå på jobb i pyjamas!!! MMMM!!

Hade ingen mjölk i kylskåpet imorse...heller inga bullar, MEN...vi hade dock 2 hamburgarbullar i frysen!
Så det käkade vi med ost och gurka, haha!
Måste verkligen fylla kylskåpet nu! Finns inget bättre än att komma hem från jobb, öppna kylen och mötas av ett fyllt kylskåp!

Helgen då...i lördags så jag som sagt Oasis! Bättre lördag kan man omöjlig ha haft!
Igår då...det blev mys på morgonen då Therese (Jonathans syster) och Peter (hennes pojkvän) sov över. Vi käkade pannkakor med Nutella...skitgott!
Jonathan gjorde sin egen smet...MED ÖL I! Tydligen är det vanligt här i Danmark. Pannkakorna blir tydligen mer...krispiga och nej...det är inte så äckligt som det låter...ganska gott faktiskt. Mina blev finast, men Jonathans blev godast.
Efter det åkte vi till Sverige till IKEA...köpte en skohylla och en ny matta - Ludde heter han. Eter det åkte vi hem till min familj där alla var samlade: Kusin Vitamin, Jamie, Moster, Mamma, Pappa och Tilina. Älskar att komma hem...alltid skitmycket folk och ljud och väsen överallt!

Kanske dax för mig att gåora mig iordning...ska cykla till jobb också...orkar inte!
Min söta Mamma skickade med sjömansbiff till mig igår som jag ska ha med till jobb...OH YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0