Sisters Of BikBok

Något som jag tycker är skitkul...det är att jag och mina två systrar jobbar alla på BIKBOK!
Hur kul är inte det!!! Började med att storasyster Tina fick jobb i Danmark...därefter fick jag jobb och sen anställde Tina vår lillasyster Tilina!
Har jobbar med båda två och förstår ni hur kul det är!!!
Ok...kanske lite svårt och jobbigt när ens storasyster är chef över dig när du där hemme kan kalla henne för allt möjligt, men på jobb måste du göra som hon säger...kan bli lite frustrerande, men det fungerade faktiskt helt fint!
Hon var också en jätteduktig chef! Tilina då...haha! Hon är ju som jag...nästan...lite mindre förvirrad bara, haha! Skitkul att jobba med henne och det hoppas jag att vi får göra igen.



Vil du jobba på BikBok? Lämna bara en ansökan...man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0