Betydelsefull Kommentar!!

Loggar in på min blogg och ser att det finns en kommentar från "Josh". Jag läser kommentaren som är postad under mitt inlägg Jag Älskar Rock/Indie! där jag skrivit om det fantastiska bandet Until June och gissa vem som skrivit kommentaren??? Jo...Josh Ballard, sångaren i bandet!!!! Trodde att det var ett skämt, men om man klickar på hans namn så kommer man till deras hemsida. Dem har tydligen googlat deras namn och fått upp min sida! Skitkul!!! Ni måste verkligen höra detta underbara band! Hans röst går inte att beskriva. Man får en speciell känsla som kryper in under skinnet på en. Helt otroligt! Kolla deras myspace och lyssna på låtarna genom att klicka på bilden. Länkar också till deras hemsida!

image918

www.untiljune.com

(glöm inte kolla deras kommentar i mitt inlägg!!)

För mig som älskar musik, det är mitt liv, så är detta väldigt stort för mig! Att ett band som jag lyssnar på har sett mitt inlägg om dem och skiver till mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0